دسته
لینک دوستان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 10978
تعداد نوشته ها : 9
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
سریال «امپراتور بادها» مراحل پایانی ترجمه را به سفارش شبکه 3 سیما پشت سر می‌گذارد و قسمت‌های جدید مجموعه «هشدار برای کبرا 11» شبکه تهران نیز طی یکی دو هفته آینده آماده پخش می‌شود.

به گزارش ایسنا، ترجمه سریال کره‌ای «امپراتور بادها» تا پایان ماه مبارک رمضان به اتمام می‌رسد. این سریال اکنون وارد مراحل آماده‌سازی برای دوبله و پخش شده است.

«امپراتور بادها» را کانگ ایل سو سال 2008 در 36 قسمت ساخته است. در این سریال سونگ ایل گوک، بازیگر سریال «افسانه جومونگ» و «امپراتور دریا» در نقش شاهزاده موهیول، چوی جانگ ون (شاهزاده یئون)، پارک‌ گان هیونگ (دوجین) و جانگ جین یانگ (پادشاه یوری) بازی می‌کنند.

«امپراتور بادها» محصول شبکه KBS است و برنده 4 جایزه از این شبکه شده است که از جمله آنها می‌توان به جایزه بهترین بازیگر مرد برای سونگ ایل گوک اشاره کرد.
«امپراتور بادها» درباره زندگی نوه جومونگ (موهیول) است که از بدو تولد، سرنوشت عجیبی پیدا می‌کند.گفتنی است؛ قسمت‌های جدید «هشدار برای کبرا 11» در حالی یکی دو هفته آینده روی آنتن می‌رود که به دلیل طولانی شدن فرآیند خرید و آماده‌سازی این مجموعه، مدتی این سریال آلمانی تکراری پخش می‌شود.ناصر طهماسب، مدیر دوبلاژ «هشدار برای کبرا 11» است و جلال مقامی، ژرژ پطرسی، سعید مظفری، کیکاووس یاکیده، وحید منوچهری و افشین زینوری به جای نقش‌های اصلی آن در مقاطع مختلف پخش این سریال گویندگی کرده‌اند.

دسته ها :
دوشنبه بیست و سوم 6 1388
X